Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Müşterilerinizle ilişkilerinizi güçlendirin, birlikte kazanın.

Detaylı bilgi için bizi arayabilirsiniz

+90 216 700 15 76

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Müşteri İlişkileri Yönetimi - Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Her ölçekten şirketin ihtiyacı

Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor. Bu süreci otomatize ederek kolaylaştıran Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda, doğru iletişimi kurmak mümkün oluyor.

Entegre yapı, güçlü kurumsal hafıza

Müşteri ile tüm temas noktalarında hızlı ve etkin yönetim sağlayan Logo CRM, aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle de entegre çalışıyor. Böylece işletmedeki tüm veriler birbirini besleyip destekliyor ve satış ve pazarlama süreçleri kontrol altına alınarak güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturuluyor.

Yeni başlayanlar için

Bir işletmenin en değerli iki varlığı, çalışanları ve müşterileridir. Bu iki varlığı ortak bir platformda buluşturan Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), çalışanların, dolayısıyla da işletmenin müşterilerle olan iletişimini güçlendirir. Temel müşteri verilerinden satış sonrası desteğe kadar müşterilerle ilişkili bütün süreçleri kapsayan CRM, işletmelerin müşterilerini daha iyi tanımasını sağlar. 

Mevcut müşteri tabanı ile ilgili tüm bilgilerin sisteme girilmesiyle, doğru verilere dayanan ve otomatik olarak güncellenen bir kurumsal hafıza oluşur. Böylece işletmedeki ekipler değişse bile bilgiler korunur ve müşterilere her zaman aynı kalitede hizmet sunulabilir.

Mevcut ve potansiyel müşterilerin daha iyi tanınması, kampanyaların, fiyatlandırmaların ya da özel fırsatların planlanmasını da kolaylaştırır. CRM'in Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ile entegrasyonu da bir yandan veri tutarlılığını artırırken, diğer yandan işletmenin genel iş süreçlerini iyileştirir. 

Mikro işletmelerden büyük ölçekli işletmelere kadar her ölçekten firma CRM ile müşteri ilişkilerini düzenleyip daha kaliteli hizmet sunarak markaya bağlılık oranlarında artık elde edebilir.

CRM çözümü seçerken, ERP ile entegre çalışabilen, mevcut ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra, gelecekte oluşabilecek ihtiyaçları da karşılayabilecek esneklikte bir yapının tercih edilmesi önemlidir. Uygulamanın mobil ortamda da kullanılabilmesi, satış ekiplerinin müşteri ihtiyaçlarına anlık cevap vermesini sağlayacaktır.

Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Özellikler

Mevcut ve potansiyel müşterilere yönelik tüm verileri ve aksiyonları aynı çatı altında toplayarak bütüncül bir bakış açısı sunan Logo CRM, satış ve pazarlama süreçlerinin daha iyi planlanmasını sağlıyor. Böylece daha fazla müşteri memnuniyeti, daha çok sayıda yeni müşteri ve daha fazla kârlılık için gerekli zemin oluşturuluyor. Diğer bir deyişle siparişler hızla satışa dönebiliyor.

Müşteri, bayi, tedarikçi gibi tüm paydaşların bilgileri Logo CRM üzerinde kolayca tanımlanıp gruplanabiliyor. Böylece oluşturulan kurumsal hafıza, sonraki süreçlerde sunulacak tekliflerin ya da hazırlanacak kampanyaların da daha verimli şekilde tasarlanmasını sağlıyor. Ayrıca Logo CRM’de potansiyel müşteriler hakkında tutulan bilgiler de yeni satış imkanları oluşturabilecek teklifler hazırlamayı kolaylaştırıyor.

Müşteri ile ilgili tüm veriler, yazışmalar, telefon kayıtları, faturalar ve şikayetler Logo CRM üzerinde toplanarak etkin bir müşteri yönetimi elde ediliyor. Tüm bilgiler müşterinin ihtiyacına uygun olarak sınıflandırıldığından, özellikle satış ve pazarlama personeli önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlıyor. 

Logo CRM yazılımı ile e-posta uygulamasının entegre çalışması sayesinde, mail gönderen müşterinin, tedarikçinin ya da bayinin kayıtlarına da hızlıca erişmek mümkün oluyor. Outlook Add-in ile farklı uygulamalar arasında geçiş yapmadan verilere hızla ulaşılabiliyor.

Logo CRM, web tabanlı yapısı sayesinde her an her yerden erişilebilen bir çözüm sunuyor. Logo CRM’in mobil uygulaması da ürünün web arayüzünde yer alan tüm modül ve fonksiyonlarını kapsıyor. Ayrıca mobil uygulamadaki Yakınımdakiler özelliği, bulunulan bölgedeki müşterileri ve açık fırsatları harita üzerinde gösteriyor. Check-in/Check-out özelliği de saha çalışanlarının sistem üzerinden takibini ve rota optimizasyonu sağlıyor. 

Logo CRM satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tüm geçmiş süreçleriyle birlikte tek ekrandan takip etmeyi sağlıyor. Bu sayede; fırsatlarla ilgili hangi tarihte, kim tarafından ne işlemler yapıldığı, neler görüşüldüğü, hangi tekliflerin verildiği gibi konular, ilişkili belgeler ve e-postalarla birlikte görülerek daha güvenli adımlar atılabiliyor.

Logo CRM Teklif Yönetimi modülü, teklif süreçlerine özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlarla daha hızlı teklif hazırlamaya yardımcı oluyor. Geçmiş fiyat kontrolü, Opsiyonel Teklif, Alternatif Teklif ve Ürün İlişkilendirme özellikleri de daha esnek bir teklif süreci sağlıyor. İhtiyaç doğrultusunda birkaç farklı şekilde kurgulanabilen teklif onay süreçleri ve Logo CRM veritabanından otomatik yapılan anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleriyle, teklif süreçlerinde insan kaynaklı hatalar en aza indiriliyor.

Satış ve satış sonrası hizmet ekiplerinin müşteri faaliyetleri, rotaları, görüşme ve ziyaret planları Logo CRM üzerinden merkezi şekilde takip edilebiliyor. Böylece ekiplerin faaliyetleri zaman ve maliyet tasarrufu sağlayacak şekilde düzenlenebilirken, etkin bir yönetim ve raporlama mekanizması da oluşturulabiliyor. Bu çerçevede sunulan Logo CRM Aktivite Yönetimi modülü, satış veya satış sonrası ekiplerin tüm potansiyel veya mevcut müşteri ziyaretlerini, görüşmelerini, toplantı notlarını detaylı bir şekilde kayıt altında tutarak pivot tablo özelliğiyle raporlamayı sağlıyor.

Logo CRM’in farklı modüllerindeki Satış, Fırsat ve Aktivite gibi raporların yanı sıra, ihtiyaca göre özelleştirilebilen raporlar ve dashboard’lar da hazırlanabiliyor.

Satış sonrası süreçleri ihtiyaca göre özelleştirebilen Destek Logo CRM Merkezi sayesinde müşteri memnuniyet/şikayet süreçleri, teknik destek süreçleri veya işletmenin IP santrali ile entegre çalışan çağrı merkezi süreçleri tek noktadan yönetilebiliyor.

Logo CRM’in Logo ERP ürünleriyle anlık entegrasyonu; müşterilerin cari hesap ekstrelerini, sipariş ekstrelerini ve risk limitlerini takip etmeye olanak veriyor. Ürünlerin anlık stok miktarlarının kontrolü ve satışa dönüşen tekliflerin ERP çözümlerine sipariş veya irsaliye olarak otomatik aktarılması da bu entegrasyon sayesinde gerçekleşiyor.

Logo CRM kapsamında ücretsiz olarak sunulan Logo Notifier Service gönderim yönetim sistemi, kurumsal süreçlerle ilgili işlemlerin anlık olarak bildirimini sağlıyor. Böylece süreçler üzerinde tam kontrol sağlanıyor, anlık raporlar alınabiliyor. Logo Notifier Service; müşterilerin özel gün kutlamalarından e-posta mesajlarına, verilen tekliflerin son durumlarından gerçekleşen satışlara, sözleşme bitiş tarihlerinden satış sonrası hizmet detaylarına kadar her türlü bilgiyi e-posta, SMS veya Push Notification şeklinde paylaşıyor.

Müşterilerin cari hesap durumları, risk kriterleri, girilen siparişler, yapılan tahsilatlar, malzeme ve stok durumları ve kesilen faturaların belgeleri gibi tüm işlem içerikleri ve detayları da Logo Notifier Service ile anında iletiliyor.

Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo CRM; göz yormayan, estetik tasarımı ile modern ve kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor.

Müşterilerinizle temas ettiğiniz tüm süreçlere değer katın...

Sıkça sorulan sorular

Detaylı bilgi için bizi +90 216 700 15 76 numaralı telefonumuzdan arayabilirsiniz.

Kullanıcının adına atanan lisans yapısı söz konusudur. Bir lisans yalnızca bir kullanıcının kullanımına uygundur. Aynı kullanıcı adı ile farklı oturumlar yönetilemez.

Hayır, böyle bir zorunluluk bulunmamaktadır. Logo CRM’de’ performans kaybı ve kurulum sorunları yaşamamak için, uygulamanın farklı bir sunucuya (tercihen sadece bu uygulamaya ayrılmış bir sunucuya) kurulması önerilir.

Evet, Logo CRM’e hem iOS, hem de Android  işletim sistemli cihazlardan da erişebilirsiniz.  Mobil uyguluma ilk yüklendiğinde, Logo CRM ana sunucusunun IP adresi tanımlanması gerekmektedir. (Daha fazla bilgi için iş ortağınızla irtibata geçebilirsiniz)

Logo CRM Basic,Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise ürünlerinin Microsoft® SQL Server® 2008 R2 ve üzeri veritabanı ile kullanılması tavsiye edilir. Microsoft® SQL Server® ihtiyaçları için lütfen yetkili Logo iş ortaklarına danışınız. Minimum sistem gereksinimleri kullanıcı sayısına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise paketine sahipseniz, raporlar ve ekranlar üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz.

Logo CRM Enterprise paketinde bulunan ek yazılım desteğiyle kendi geliştirmelerinizi yapabilirsiniz.

Logo CRM Basic, Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise çözümleri özellik karşılaştırması için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Logo CRM Türkçe ve İngilizce kullanılabilir.

Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Favicon-venus
İletişim - Venüs Bilişim

Sorularınız ve talepleriniz için 

Çözümlerimiz ve hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi isteyebilirsiniz. Sorularınızı yanıtlamaktan her zaman memnuniyet duyarız. 

+90 216 700 15 76