Logo Bordro Plus
Logo Bordro Plus kolay kullanım, esnek yapı, zaman ve maliyet tasarrufu ile yüksek verimlilik sunuyor.
Detaylı bilgi için bizi arayabilirsiniz.
+90 216 700 15 76
İnsan Kaynakları Yönetimi (HRM) - Logo Bordro Plus
Her işletmeye uygun
Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor.Mevzuata uygun bordro işlemleri
İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor.Özellikler
Standart olarak sunulan Sicil Yönetimi modülüyle, sicil kartları ve tüm güncel yasal evrakların oluşturulma ve takibini kolaylıkla yapmayı sağlıyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar da tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve bu çerçevede geçmişe dönük raporlama yapabilmeyi mümkün kılıyor.
Personele ait bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle zahmetsizce yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor ve böylece İK departmanının iş yükünde ve kağıt maliyetlerinde ciddi bir düşüş sağlanıyor.
Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatlarına tam uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş Çıkış Belgesi, e-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabiliyor.
Bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle kolay ve hatasız bir şekilde yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor, böylece iş yükü ve kağıt maliyetleri ciddi oranda azalıyor.
Personelin iş devamlılığı ve puantaj hesaplamalarını da kolaylaştırıyor. Tablolama Aracı ile tüm puantaj bilgileri hızla işlenip sisteme aktarılabiliyor.
İsteğe bağlı sunulan Logo Bordro Plus Ücret Simülasyonu modülü; çalışanların tüm zam oranlarını yıllık ve çeyrek dönemler başta olmak üzere, zaman kısıtlaması olmadan hesaplayarak bütçe simülasyonu oluşturuyor.
Logo Bordro Plus çözümünün isteğe bağlı modüllerinden BES Otomatik Katılım Entegrasyonu modülü, bireysel emeklilik şirketleri ile gerçekleştirilen entegrasyonlar sayesinde operasyonları hızlı ve pratik bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Sözleşme açılış işlemlerinin, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerinin Logo Bordro Plus üzerinden gerçekleştirilmesi de katılımcılara güncel durumlarını kolayca sorgulama imkanı sunuyor.
Logo Bordro Plus ile İş Yükünüzü Azaltın, Verimliliği Arttırın!
Sıkça sorulan sorular
Ana pakete 10 kullanıcı ve 100 çalışan tanımlıdır. İlave kullanıcı ve çalışan ihtiyacı için kullanıcı ve çalışan artırımı satın alınması gerekmektedir.
Çalışan kullanıcı sayısında herhangi bir sınırlama bulunmamaktadır.
İstediğiniz kadar işyeri tanımlaması yapabilirsiniz.
Türkçe ve İngilizce dilleri standarttır. Ek olarak Arapça, Farsça, Rusça ve Azerice dil paketleri de bulunmaktadır.
Bordro Plus içerisinde yer alan servisler aracılığı ile güncellemeler otomatik olarak alınmaktadır.
Firmanıza özel olarak sınırsız sayıda kazanç, ek ödeme ve kesinti tanımlayabilir, bunların hangilerinin hangi çalışanlara uygulanacağını belirleyebilirsiniz. Bordrolarınıza istediğiniz hesaplama yöntemi ile bu ödemeleri otomatik yansıtabilirsiniz.
Bordro dönemleri firmanızın ihtiyacına göre tanımlanabilir. Ara dönem ile aynı bordro dönmemi içinde birden fazla ödeme oluşturabilirsiniz.
Arge, Teknokent, 5510 gibi tüm istihdam yasaları ve teşvikler hesaplanabilir.
Belirli bir akışa bağlı olan süreçleriniz için tanımlamalar yapabilirsiniz. Veri girişi yapılması gereken kartları sırasıyla sisteme tanımlayabilirsiniz. Bu özellik sayesinde kartlar arasında geçiş yapmanıza gerek kalmadan işlem adımlarınızı kolayca yerine getirebilirsiniz.
İhtiyacınız olan izin tiplerini tanımlayabilir ve hakkedişlerinin oluşmasını sağlayabilirsiniz. Kullanım süreleri çalışma saatlerine ve firma takvimine göre hesaplatılabilir, izin ile ilgili tüm yasal sürecinizi yönetebilirsiniz.
Standart paket içinde bulunan tanım ve işlemler ile çalışanlarınızı kolaylıkla sisteme dahil edip BES kesintilerini yapabilirsiniz. Ayrıca Otomatik Katılım modülü ile sözleşme açılış işlemlerini, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerini gerçekleştirebilir, katılımcılarınızın güncel durumlarını kolayca sorgulayabilirsiniz. Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülünün, AvivaSA, Anadolu Hayat Emeklilik ve Allianz Yaşam ve Emeklilik ile entegrasyonu bulunmaktadır.
Ücret simülasyonu modülü ile çalışan sayısında yapacağınız değişikliklerin, tahmini ücret ve ek ödeme artışlarına göre bütçe maliyet çalışmaları yapabilirsiniz.
GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise entegrasyonları sayesinde bordro ve borç işlemlerini muhasebeleştirilebilirsiniz.
Sorularınız ve talepleriniz için
Çözümlerimiz ve hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi isteyebilirsiniz. Sorularınızı yanıtlamaktan her zaman memnuniyet duyarız.
+90 216 700 15 76